Депутати Кропивницької міської ради сьогодні, 10 вересня, доповнили Програму розвитку малого і середнього підприємництва пунктом про часткову компенсацію витрат на обладнання для альтернативного енергозабезпечення.
Як повідомляє кореспондентка “Без купюр”, депутатський корпус одноголосно підтримав це питання. “За” проголосував 31 присутній.
.responsive1 { width: 300px; height: 250px; }
@media(min-width: 500px) { .responsive1 { width: 468px; height: 60px; } }
@media(min-width: 800px) { .responsive1 { width: 728px; height: 90px; } }
Міська рада розширила види фінансової підтримки малого і середнього бізнесу у
вигляді часткової компенсації витрат на придбання обладнання з альтернативного енергозабезпечення у розмірі до 50 % понесених витрат, але не більше 100 тис.грн.
В пояснювальній записці до проєкту рішення зазначено, що його метою є створення
умов для роботи суб’єктів малого та середнього підприємництва в умовах тривалих перебоїв в постачанні електроенергії.
Право на часткову компенсацію власних витрат на придбання обладнання з альтернативного енергозабезпечення, мають суб’єкти МСП, які:
- зареєстровані на території громади;
не мають заборгованості зі сплати податків до бюджетів усіх
рівнів; - виконують чинне законодавство України про працю в
частині розміру заробітної плати та її своєчасної виплати; - не здійснюють виробництво зброї, алкогольних напоїв та
тютюнових виробів, організацію та проведення азартних ігор,
обмін валюти, надання в оренду нерухомого майна
Суб’єкти МСП, які бажають отримати фінансову підтримку на часткову компенсацію власних витрат на придбання обладнання з альтернативного енергозабезпечення подають на реєстрацію до управління діловодства та організаційної роботи Виконавчого комітету Кропивницької міської ради:
- заяву на отримання фінансової підтримки за формою згідно з додатком до Порядку;
- копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру
- юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
формувань; - документи, що підтверджують придбання обладнання з
альтернативного енергозабезпечення; - довідку про відсутність порушеної справи про банкрутство;
- довідки податкового органу про відсутність заборгованості перед бюджетами усіх рівнів та зі сплати єдиного соціального внеску;
- гарантійний лист про здійснення підприємницької діяльності протягом наступних двох років.
Підписуйтесь на нас у Facebook, Telegram, Youtube, Instagram. Сподобалася стаття? Пошир її на своїй сторінці: