Освіта – це потужний механізм, здатний змінити ставлення підростаючого покоління до питань власної безпеки та сформувати набір вмінь та навичок, необхідних для самозахисту в умовах сьогодення. А отже, підходи до навчання дітей основ безпеки мають відповідати вимогам часу. Для цього у професійному арсеналі рятувальників є чимало власних методик, що дозволяють значно удосконалити освітній процес у безпековій сфері, повідомляє ГУ ДСНС України у Кіровоградській області.
Такі авторські методики сьогодні працівники Служби порятунку презентували під час уроку безпеки у Мар’янівському ліцеї, що в Новоукраїнському районі. Діти активно долучалися до усіх запропонованих вправ, творчих та інтелектуальних завдань. Таке навчання з основ пожежної та мінної безпеки сприяє, в тому числі й розвитку критичного мислення. Адже не кожна небезпечна ситуація може вкладатися в стандартні рамки. Головне правило поведінки в екстремальних умовах — вижити та убезпечити себе та близьких від зовнішніх загроз. А ще, за можливості, допомогти тим, хто поруч, хто розгубився та не може опанувати себе.
Разом з рятувальниками ліцеїсти вчилися вправлятися з вогнегасником та дізналися також про інші первинні засоби пожежогасіння.
Чіткий порядок дій у разі знаходження боєприпасів та їх уламків довів школярам сапер ДСНС. Цікавилися підлітки й тим, як проходять робочі будні піротехніків, а також пробували відчути себе у цій ролі, приміряючи справжнє бойове спорядження вибухотехніків.
Нестандартною, а разом з тим і цікавою й дуже пізнавальною була зустріч мар’янівських школярів з надзвичайниками. А тим, хто цікавиться новинками світу безпеки корисно було дізнатися про новинки проєкту “Пригоди без шкоди”.