Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /home/u442528224/domains/hromadske.space/public_html/wp-content/mu-plugins/PluginOrganizerMU.class.php on line 27
Навіщо потрібна ароматизація торгових приміщень – Громадське Місце Кропивницький

#громадськемісце Навіщо потрібна ароматизація торгових приміщень #кропивницький #kropyvnytskyi

Навіщо потрібна ароматизація торгових приміщень

Сьогодні частиною маркетингової стратегії значної кількості закладів є ароматизація приміщень. Її використовують як об’єкти, що здаються клієнтам для професійного чи рекреаційного використання (готелі, туристичні апартаменти, офіси та інші компанії), так і комерційні організації. Корпоративний аромат — це засіб брендування, який дозволяє викликати добрі почуття у клієнтів.

Пов’язавши свій бізнес з ароматом, ви можете посилити та передати унікальне повідомлення, підвищити цінності свого бренду, позиціонувати свій бізнес на ринку та виділити себе серед конкурентів за допомогою інноваційного та емоційного продукту.

Як аромати можуть вплинути на поведінку покупців

Навколишній запах може надати бізнесу такі переваги:

  • покращити впізнаваність бренду;
  • збільшити час, який споживачі проводять у магазині;
  • підвищити настрій і рівень задоволення клієнта;
  • покращити якість обслуговування.

Якщо покупці мають позитивні враження від магазину, вони можуть пов’язувати приємні спогади з конкретними ароматами. Це може зіграти певну роль у формуванні лояльності до бренду. Щоб маркетинг був ефективним, компанії повинні розглянути, як запахи можуть відповідати їхнім цілям і допомогти правильно позиціювати бренд. Наприклад, магазин алкогольних напоїв, який хоче привернути увагу до свого асортименту віскі, може вибрати теплі димні аромати. Проте вони не працюватимуть так добре в роздрібному магазині дитячого одягу.

Маркетинг запахів може спонукати клієнтів асоціювати ваш бізнес із приємними відчуттями та спогадами. Вибір правильних ароматів для цільової аудиторії може покращити утримання клієнтів.

Як вибрати дифузори для використання у вашому бізнесі

Придбання правильного обладнання для ароматизації відіграє не менш важливу роль, ніж вибір запаху. Найважливішими критеріями його вибору є:

  • розмір приміщення. Кожен аромадифузор розрахований на обслуговування певної площі, тому для великих торгових залів краще придбати потужніший прилад;
  • об’єм аромакомпозиції, який може вмістити в себе прилад. Впливає на періодичність заміни змінних ємностей з ароматами;
  •  можливості змінювати інтенсивність розпилення ароматів. Зазвичай програмоване обладнання коштує дорожче, проте воно може допомогти заощадити кошти через регулювання інтенсивності ароматизації та її зменшення в години з низьким потоком клієнтів;
  • поточні витрати. Найбюджетнішим варіантом у довгостроковій перспективі є аерозольна ароматизація. Проте нанодифузія має свої унікальні переваги та особливості.

Сенс маркетингу полягає в тому, щоб впливати на спосіб мислення ваших клієнтів та їхню поведінку. Додавання приємного запаху – це ще один інструмент вашої маркетингової стратегії. Він допоможе створити відповідну атмосферу, що спонукатиме покупця бути рішучішим та впевненішим у своєму виборі, а також стане унікальною візитівкою вашого закладу.

Джерело: сайт solo-air.com.ua

ДЖЕРЕЛО